Livet rullar på...

Har äntligen kommit ur vinter depretionerna och livet har börjat leka igen. =)
USA resan gjorde susen, kunde inte ha legat bättre i tiden. När jag åkte så låg det ett snötäcke över skog och mark, när jag kommer hem skiner solen och fåglarna kvittrar, Underbart! Satsar på samma tid igen nästa år...

 Hör tranorna flyga förbi utanför fönstret, våren är här! =D

Dagen som sådan har varit måttligt vårlik, men det blir vad man gör det. Känner för första gången på många månader att mina batterier är laddade på nytt. Längtar förståss ändå till sommaren

Vaknade i något hyffsad tid idag, uppe vid nio tiden. Åt en stadig frukost, ut och hackade lite i marken med spadar och pryls. Får jag hålla på några dagar till så blir det nog en uteplats av det hela. Tummen upp för mig. XD
 Efter grävandet som varvades med diverse städning och tvättning så blev det en snabb dusch och sedan Alunda loa, Alunda lej, för att hälsa på ett par vänner och fika lite. Trevligt =)
Hemma igen vid kvällning, fixar lite käk (SvampZucciniRödlöksCreamcheeseomellette) sköljde mer med ett glas vitt. Mumma!

Nu är det inte mycket kvar av dagen. Fixa lite med tvätten, softa lite och sedan säng gång. Morsning korsning!!!

Peace and love... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0