Slemiga fiskar och glada laxar =D

Äntligen kommit hem från jobbet, som iof var helt ok idag. Lagom till lågt tempo, mindre gnäll än vanligt och gladare humör. Vad mer kan man begära såhär i vintertid. Förstår inte hur visa människor kan vara så negativa. Man måste ju göra det bästa av situationen! Tur att glädje smittar, tycker om att känna mig som en glädjespridare. Konstigt att man kan få sånn energi av glädja andra. Men det är väl så jag är skapt. Känner mig stolt, borde jag det?

Vad har jag lärt mig idag då?
jo...
...Med lite möda så kan det trots allt vara kul att jobba. Bjuda mer på sig själv och sprida glädje.
Kanske finns det hopp när allt kommer kring.

Jag känner dock en viss tomhet och saknad inom mig. Men det har ju sin förklaring.
 Får inte börja grubbla...hmm.

Sammanfattningsvis en lyckad dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0