Kan inte hålla tyst... Förlåt...

Är så jävla less på mig själv!
 Att jag inte kan använda rätt ord eller bara hålla tyst när jag inte har nått vettigt att säga. Känner mig så jävla klantig och dum i huvudet. Skulle aldrig säga något sådant äns på skoj och då menar jag det som jag tror, att du tror, att jag menade.
 Jag är inte säker på att du förstår vad jag menade än. Kändes så när jag försökte förklar. Det jag menade var att vi skulle byta kroppar så du fick känna hur det kändes för mig, för att du få veta hur underbart det var.
 Förstår att det lät som något helt annat med dem orden jag använde, jag är så ledsen att jag använde dem orden. Det hela var ju bara en tanke.

I övrig så var gårdagen en av dem bästa i mitt liv allting kändes så perfekt, tills att jag öppna käften. ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0