Huvudet upp och fötterna ner eller var det tvärtom?

Musik som klangar i mina öron, snö som smälter bort, folk börjar röra på sig. Snart är det vår! Längtar så enormt! Snart kommer dem första blommorna poppa upp. Flyttfåglarna kommer tillbaka. Allt kommer på fötter igen, livet startar på nytt. Solen kommer skina...

Men först blir det sommar värme och soldyrkan i staterna. Ska bli så jävla underbart att komma bort från den här dystra och tråkiga miljön. Behöver ett miljöombyte, grämer mig dock för att komma hem igen, men vad vet jag. Man kanske blir kvar i staterna, ingenting är omöjligt. Ödet får avgöra. Tänk om man bara kunde börja om på nytt. Starta ett nytt liv, jag mot världen liksom. Skulle vara så skönt att bara försvinna.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0