Ska livet ta en ny vändning?

Hus som förfaller, lån att betala, prylar att förvara, säga upp sig, flytta... Känns motigt men det löser sig nog. Äntligen en vettig skola liksom. Nånting man vill gör samma tema som sisst fast foto om man säger så.
 Nu är ju iaf grunden klar. Skönt det måste man ju säga.
Tänk om man inte kommer in. :S Vad gör man då. tänk om jag inte får huset sålt.
 Hoppas ödet är på min sida den här gången. Annars så får det väl bli som det blir, det blir det ju i vart fall. Önska bara att allt går som önskat och att jag får sällskap på resan. Skulle vara grymt skoj! Livsdröm...

Annars då...
Kom hem från sundet idag, börjar kunna vägen nu. :P Vet var kamerorna står = trafik dåre (fortkörning). Måste lära mig att ta det lite mer försiktigt och inte pressa lyckan. Rätt som det är så sitter man väl i en talltopp. Skönt att åka bil, taxi chafför är väl kanske en nödplan om allt skiter sig. Vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0